Bältros.

 Idag fick man sovmorgon till 8.
Vilda är hemma från dagis idag för hon ska va där imorn i stället.
Mormor ringde och frågade om vi skulle cykla och kolla på en soffa som jag
eventuellt ska få.

Men när hon ringde så va hon på apoteket coh skulle inom sjuksystern där.
Vi cyklar upp till stan och möter henne och när hon kommer så säger hon att
hon har fått bältros.
Sagt och gjort så skulle hon till läkaren så vi ska titta på soffan imorn i stället.

Men glad blir jag när vi kommer hem då jag ser mitt brev som jag väntat på i 2 dagar.
Weeeii det blir av.
Ska fylla i dom idag och skricka in dom.
Så jävla glad är jag:)

Jag har en massa disk jag skulle behöva diska upp men känner inte alls för det.
Ska vänta till vilda vaknar så vi kan cykla och köpa ägg så får det bli pannkakor idag.
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0