Heeej:)

Tiden springer iväg och jag ha varken haft tid eller lust att blogg faktiskt.
Men torsdagen och fredan så blev det stranden.
Grymt varmt har det varit och än sålänge håller det i sig.
Men idag får det bli en inne dag för snuttan är dyngförkyld 9ch har feber och hosta.

Vi har haft 2 jobbiga nätter då vilda vaknar flera gånger och är ledsen.
Inatt va hon stekhet tror hon haft närmare 40grader i feber.
På tisdag är det dax för besök av dagis.
Kommer bli grymt jobbigt och inskola henne igen för min tös är en riktig mammagris.

Men jag hoppas det kommer gå bra.

har inte hänt så mkt på sistonde faktiskt.
Idag är Vilda 14 månader.
Min flicka är stor flicka nu:)
Nej nu blir det mys med snuttan:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0