Hej Hopp I Galoppen.

Sikken strålande dag vi har idag.
Idag har det hunnits med en del sen jag lämnade snuttan på dagis.
Städat så nu är det skinande rent här, tvättar för fullt hänger i torken just nu.

Vatt och träffat min hyresvärd och jag är så glad för inom det snaraste(hoppas jag) så
ska min lägenhet bli en 3:a:) Weeeiiihhhoo:)
Får se hur länge dom håller affären här i rullning.
Inte allt för länge får vi hoppas:P

Äntligen äntligen så känns allt så mkt bättre.
Jag ska snart in i en dusch och sen får jag väll göra lite maud med sen får vi se vad
resten av dagen har att erbjuda.

Annika vfr skickar du en tom kommentar??:P
Ha en strålande fin dag allesammans.)
Puss

Älsklingen äter glass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0