Mmmm:)

Sitter här med popcorn och fanta.
Kan det bli bättre?
Klart det kan men jag får nöja mig med det för stunden:)
Inget bra på tv heller.

Funderar på att kanske ladda hem Män som hatar kvinnor.
Alla säger ju att den är så bra.

Ska börja shoppa hem lite heminredning nu har ju en hel del
som jag vill ha och hade jag bara haft en fetare plånbok så hade
jag haft det såååå fint.
Men jag trivs såå mkt bättre här nu och finare ska det bli.
Vill ju måla om i vardagsrummet men då måste jag ta ner min väggdekor och det känns
inte allt för lockande kan jag säga.
För jag vet att den inte kommer va lätt och få upp igen och då kommer jag bli tokig.

Man får ta allt som det kommer för jag lär ju bli kvar här nga år till:) hihi

Min snutta lärde sig säga katt idag:)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0