ajajaj

När ska skiten ta slut?
Antagligen har Vilda haft en släng av influensan enligt barnläkaren.
Sjukvårdsupplysningen trodde först att det var penicillinen Vilda inte tålde med
tanke på att hon skiter vatten, eller just nu är det inte ens det bara en
vit sörja typ.

Jätte uppsvälld mage och äter inget knappt.
Så ikväll har jag gjort vätskeersättning till henne som hon ska i sig imorn.
Hoppas hon börjar äta snart hon som är ett matvrak igentligen.
Trött på detta nu!!

jag har just nu en huvudvärk som inte är av denna värld så jag ska gå och lägga mig när jag
bloggat färdigt och hoppas VERKLIGEN jag får en hel natts sömn.
Kommer knappt ihåg när jag fick det senast.

Annars har jag hunnit med en del under dagen.
Skickat tbx ett paket o vatt i stan, även kollat efter skolböcker och hämtat ut ett paket.
Fick VÄRLDENS finaste klänning av mammas moster.
Så den får det bli på julafton:) hihi

Ajajajaja mitt huvud.
Nu blir det sängen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0