Annat skit.

Ja Annika det tycker jag också:) hehe
Snart är det äntligen jul mina vänner.
Detta året tkr jag verkligen att det känns som jul och inte bara en vanlig vardag.

Igår va det dax för besök på jourcentralen IGEN!
Vilda fick fullt av små små röda prickar på hela magen o ryggen och vi visste inte
om det va mässlingen eller röd hund eller ngt annat så det va lika bra och bege sig dit.

Men läkaren trodde att det va en biverkning av 18 månaders sprutan.
Som uppkommer efter 12-14 dagar efter dom fått sprutan så det va skönt att det inte
va ngt annat skit.

Så nu hoppas jag verkligen att vi slipper allt vad sjukdomar och skit är.
Imorn ska det sista fixas inför julen och sen ska jag minsan bara njuta av allt vad julen innebär:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0