Goa skratt

Igår vart en underbar dag.
Jag spenderade den med dom närmsta och vi hade riktigt trevligt.
Lugnt och skönt med en galenpanna vid namn Vilda som spela apa så vi fick oss nga
goa skratt:)

Vilda hade en hel drööös med klappar och till sist så fick jag öppna hennes också
men det är klart hur roligt är det för en 1½ åring och öppna klappar innehållet är roligare.
Där fanns minsan nga till mig med:P
Och jag vart sten nöjd faktisk.

Mest glad att jag fick ha mina nära och kära runt mig och se min dotter
lysa upp av glädje<3
Igår vart jag glad och tacksam för att jag har en familj och ett hem som ger oss trygghet.

Idag har vi dock inte gjort möd.
Det får vi ta igen imorgon:) då ska det ut och busas och blir nog en sväng in till stan också:) tihi
Bilder kommer så småningom;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0