sessa

Då vart det bara 2 dagar kvar på detta året.
Men med det nya året så kommer nya möjligheter och jag tror 2010 blir MITT år:)
Svin kallt ute idag också och ännu kallar skulle det tydligen bli:/
Ringde vaktmästaren fort som fan när jag hörde det skulle bli
kallare och fick äntligen tag på han så han komma o fixade vildas fönster och elementet
i hallen så nu hoppas jag verkligen här blir varmt.

Precis lagt in en massa bilder från mobilen så ska ta och fixa iordning dom.
Slänger in en bild på min sessa:)


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vilken liten tuffing i solbrillor o tomteluva GOTT NYTT ÅR KRAMA VILDA FRÅN OSS ,Annika Pappa Frida kram

2009-12-30 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0