som aldrig förr.

Jag är så otroligt GLAD att jag valde att flytta hit.
För fy tusan vad vi mår bra!
Om man bortser från vår förkylning:P

Imorn tar Vilda sin sista spruta penicillin sen hoppas jag verkligen
hon slipper skiten och INTE blir ett öronbarn.
Dom säger att det är värre för vuxna och med tanke på hur ont min sessa hade
kan jag inte föreställa mig hur det är för en vuxen.

I måndes efter besöket på vårdcentralen så deckade Vilda och sov x antal timmar men
när hon vaknade så hade hon ONT.
Fy fan för och se sitt barn ha så ont.
Hon slängde sig som en tok på golvet och GALLSKREK som aldrig förr
och fick både en fläskläpp och näsblod.
Jag ville bara åka in så hon hade fått slippa smärtan men det finns ju inget att göra mot öroninflamtion:/

Men utöver det så har hon mått bra och vi har inte märkt av det mer än att hon har vatt trött och matt.
Men nu är hon sitt vanliga jag igen med trots och bus och påhitt.
Men lide förkylda är vi båda men den försvinner väll förhoppningsvis snart den med.

Julpynt och lussebak har vi också hunnit med här hemma.
Det märks på Vilda att hon trivs bra här.
Framförallt på sömnen för hon sover HELA nätter i sin säng men också på hela henne.

Tagit en del foto också med den nya kameran och den är så sjukt bra.
Ett mkt bra köp.
Så nu ska jag bli flitigare på att ta en massa foto:)

Hade en massa och skriva när jag satte mig vid datorn men nu kommer jag inte ihåg mer:P
Men ska försöka att bli bättre på att updatera här med för det är jag inte så bra på just nu.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0