UNDERBART

Yeeeees!
Jag kom in på komvux så i januari börjar jag plugget igen:)
Känns så jävla underbart.

Dagen har vi spenderat hos mamma och efter att jag och Vilda vildat en
stund så va hon varm och gnällig och jag visste direkt att det va öronen.
Så vi begav oss till jourcentralen för en koll och efter 50 minuters väntan fast där inte
va nga andra kom den jäkla läkaren och mkt riktigt hade mamma Angelica rätt.

Så nu kör vi en ny penicillin kur och hoppas skiten försvinner.
Snuddie ligger här brevid och sover sött.
Vaknade precis av sin räliga hosta men somnade om.

Så imorn blir det inget dagis för henne så mamma ska komma hit imorgonbitti och passa henne
medans jag ska till tandläkaren.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0