Vart Snäll.

Jag suger verkligen på att blogga just nu:/
Kankse för att ni SUGER på att kommentera osv!
Igår va Vildas farmor, farfar,farbror, Elin,Edward o Vildas pappa här nere hos oss.
Blev att "fira" jul och Vilda hade visst vart snäll detta året för fina klappar fick hon:)


På kvällen blev det mys för min tös va trött o gosig men det tackar man ju inte nej till:)
Men sovmorgon fick jag minsan inte så det va bara att stiga upp halv 7 och se glad ut:P hehe
Traskade bort till mamma vid lite över 8 och köpte med frallor till oss.

Nu ligger Vildisen och sover sen får vi se vad som händer under dagen.
Hoppas verkligen snön kommer under veckan som dom sagt så Vilda kan få åka pulka.
Kommer säkert ångra att jag säger att jag vill att snön ska komma när det blir som kallast och man
fryser vad man än har på sig...hahaha..
Nej ett bloss sen ska jag nog föröka vila innan tuttan vaknar.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0