babe´s;)

hello babe´s.
Igår fick jag min kamera men den va tyvärr inte så bra som ja tyckte den skulle va så den skickades tbx.
Ja känner ska man slänga pengar på dyra saker så ska dom va så bra som man vill.
Igår va vi hemme hos mamma och kollade på let´s dance och vi spelade såklart plump med:)
Jag är beroende av det kortspelet:) hihi.

Vilda vill inte ligga ner på golvet längre, går ibland korta stunder men inte mer.
Hon tkr det är rätt kul och sitta upp men helst av allt vill hon hålla händerna och gå.
Hon älskar att gå:) ♥

Denna vecka så händer det lite mer.
Haft en rätt lugn  tid nu nga veckor men nu så händer det lite.
Måste fixa present nu på måndag sen på onsdag fyller
min älskade mams år:)
Sen är det kalas lördag och söndag.
Sen blir det rättegång därefter och den kommer väll hålla på minst 2-3 timmar.
Men det är skönt att den äntligen blir av:)

Malin-Brallan skicka ditt lösen och användarnamn igen för jag kommer inte in på din blogg:(

Vilda sover midda nu hon va riktigt trött så efter lite joggy och blåbärspurré somnade hon bums.
Måste berätta med att vilda hon börjar bli en riktig myshöna.
Och jag älskar det så mysigt när hon klappar en på kinden och när hon drar en i håret det har sin charm:) tihi.
O alla nya ljud hon har för sig.
Underbara älskade tös♥

Nej nu ska ja se vad jag ska hitta på.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0