Back on track.

Hello:P
Nu mår jag och Vilda mkt bättre:)
Äntligen känner man igen henne som hon brukar vara och det
känns skönt.
Igår åt hon mkt bättre och spydde inte en gång.
jag känner med mig mkt piggare så det är najs.

Jag ska snart bege mig till affären och handla lite.
Vet inte om vi sover hos mamma i natt med eller om vi går hem.
Imorn ska jag iaf hem.
Vi har ju snart vatt här en vecka men det är ju bara för allt har vatt som det har vatt.

Det känns entligen som det börjar gå åt rätt håll så hoppas
det inte kommer fler olyckor eller dyligt.
Det har vatt mer än tillräckligt allt det som hänt i veckan.

Nej nu ska jag gör mig i ordning så jag kan gå sen ska ja ut med Vilda med så hon får gunga lite:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0