BomB

Har tänkt blogga 2 gånger idag men Vilda är väldigt mammig
och vill va i min famn eller på mig och hon går såklart före allt annat.
Igår va det jätte trevligt på min systers kalas:)
Det blev att jag och Vilda sov över.
Dock blev hon jätte rädd vid halv12 tiden vet inte om hon drömmde en mardröm eller nått
men blev jätte rädd för hon har Aldrig varit så rädd.
Men efter en 10 minuter eller nått så somnade hon om liggandes tätt intill mig med
mitt huvud tätt intill hennes.

Idag gick ja upp vid sju och tog bussen från pappa och dom vid halv 8
och sen kom mormor hit och passade Vilda medans jag va på rättegång.
Va dock inte där under hela för mormor kunde inte passa vilda så länge
men den gick bra så det va skönt iaf:)
Får väll se sen när papperna kommer.

Blivit en massa mys med snuttan idag med för hon har vatt trött och mammig.
Men det är ju jätte mysigt♥

och jag känner mig som en känsloladdad bomb.
Jag är ju en person som ventilelerar min känslor genom att gråta när
jag är själv.
Så jag känner att jag verkligen hade behövt det nu för det är så mkt runtomkring mig.
Men jag försöker ta dagarna som dom kommer för man vet aldrig.

Nej nu ska ja ta mig lite glass och fortsätta kolla på familjen annorlunda.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0