Brrr KALLT!

Jag sitter här med en flecefilt och fryser.
Tkr här är skit kallt.Vilda är en varmblodig rackare precis som min mormor hon har bara brallisar
på sig och gasar på i sin gåstol.
Hon från bvc ringde inte igår så hela morgonen ringde men hon svarade inte och ja blev lack.
Så jag gick till bvc i stället och då är hon ledig!
Men jag fick lite råd av den andra bvc-tanten så nu ska vi se om vilda blir hård i magen.
Hoppas verkligen inte hon blir laktos eller nått sånt.
Men sen tkr jag inte det borde va det för hon dricker aldrig mjölk.
Jaja vi ser om hennes mage blir normal igen.Hon har iaf inte gått ner i vikt så då behöver man inte va så orolig och hon har ju inte ont i magen.

Sen efter bvc träffade vi mamma och gick och handlade allt till hennes kalas imorn
och så ser jag att jag har typ ingen lugt i däcken på vagnen.Så dom måste verkligen pumpas.

Trött som tusan är jag fast jag la mig redan halv 11 igår och sov till 07.15.
Jag får ju min skönhets sömn på 8 timmar:) haha

Mamma kommer väll om en stund och då blir det let´s dance och chips och dippa.
Har inte ätit det på grymt länge.
Men nu ska ja ta ett glas fanta:) och en ciggis.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0