Fredag med stort F:)

Halloj:)
Klockan är bara tio men vi har hunnit med en del:)
Kom precis hem från affären handlade lite till ikväll.
Lite skit blir sååå dyrt.
Men men min bror gick med mig för han har ju inte fått friskluft på
nga dagar sen så gick han med mig hem.
Så nu sitter vi och slappar och glor på smallville.

Idag ska mami sova här för hon ska skruva isär sängarna idag och
imorn blir det flytt för dom.
Jag ska bjuda på lite mat ikväll sen blir det väll ngn runda plump med som vanligt:)
Man blir beroende av det spelet man vill bara spela spela spela:)

Hoppas på att Vilda sover i sin egen säng inatt för det ville hon inte i natt.
Men det va rätt mysigt och ha henne i sängen händer ju inte allt för ofta.
Men man sover ju bäst när man sover själv.
Då kan man snurra rundor som man vill:) haha.

Nej nu ska kolla vidare på tv och sen se vad dagen har att erbjuda.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0