Fy fan vilken HEMSK dag!

Usch ja... Jag vet inte var jag ska börja.
Vill skriva så mkt men ändå inte.
Denna dagen började med ett jobbigt samtal vid 04.00 i morse.
Vid 8 begav jag mig till sjukhuset.
Då brast det.
Fy och se ngn man bryr sig om ha det så svårt.
Jag hoppas det går fort så du slipper lida. Ingen ska få lida så.
vi är många som älskar dig♥

Vi va även på bvc idag och tydligen har Vilda haft en kraftig virusinfektion i tarmen
som gör att hon inte kan bryta ner maten så därför kommer det bara
slagprodukter och vätska när hon bajjar så dfr är hon kass i magen.
Men jag skulle ge det en vecka och blir det inte bra så ska dom fan i mej göra en ordentlig undersökning och prover.

till råga på allt så fick vi reda på idag med att mammas bästa kompis va med i en fontalkrock igår
och ligger i Lund.
Vi har försökt ringa henne hela dagen och undrat vfr hon inte svarat men det fick vi ju reda på.
Som tur va så mådde hon bra men har brutit båda armarna och benen.
Men det är lindrigt med tanke på hur bilarna såg ut.

jag är tung i huet för jag har sovit typ 10 timmar på 3 dagar.
hoppas jag sover gott i natt känner att jag behöver det.
Nu har ni fått en updatering och vet nu vfr
jag kanske inte kommer updatera så mkt.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0