LISTA.

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  Read the fucking manual
♦ ♦ ♦
Snusar du?
- Nepps I don´t 
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Yes sir I do(:
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- Ja! Vem skulle annars gör den??  :P
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Yes men inte för ngt jag har gjort.
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
- Nopp
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Mmmm... "I Kissed A Girl, And I Liked It" (?) *kiss* 
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Nej det har ja inte 
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Jag blöder aldrig näseblod!
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Det va ett tag sen. Crying or Very sad
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Mami och mina närmsta vänner! *hart*
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Yes Sir!B) Cool
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- What goes around, comes around! :P
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Vilda*hart* :*
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Vilda där med. (:
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Vinna massor av pengar...? :D
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Proffs *angel*
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- Vilda mitt ALLT *lavloo*
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Svart *hmm* 
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Noop
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Yes Sir! Razz
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Nej tror ja inte...  *blush*
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
-På hur gött det hade varit med några miljoner på kontot... Dansande banan
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?

-   Bra fråga.
♦ ♦ ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0