Lovely:)

Gu va underbart väder det är ute.
Känns verkligen som vår och jag fullkomligt älskar det:)
Handlade lite midda till ikväll och det fick bli lasagne.
Jag har vatt sugen på det jätte länge och nu fick det bli på tiden att göra det.

Vilda är mkt bättre i magen och sitt gamla jag igen och det är underbart:)
Min underbara älskade Vilda har hittat sig själv igen:)
Hon har fått sin 3 tand med såg jag och mamma idag.
Dock ingen av tänderna i mitten där uppe utan det är den 2a till höger.
Haha hoppas dom i mitten där uppe med kommer snart annars kommer det ju
se helt knas ut:p
Hon ligger här brevid mig i soffan och nannar så sött.

Oooh jag känner mig lycklig :)
Nej nu ska ja ringa ett samtal och ta en cigg:)
puss på er;)

Kommentarer
Postat av: Li

Gud vad skönt att läsa att ni mår bra, du formulerar din text så man blir glad att läsa för man märker att du känner dig bra.



Saknar er två, vi får ta en fika en dag.

Puss & Kram

2009-03-01 @ 10:12:02
URL: http://alskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0