Mammig.

blev lite dålig uppdatering igår för vi begav oss
hem till mamma/mormor.
Hade jätte trevligt igår och det va längesen jag skrattade så mktsomjag gjorde igår.
Hade ont i magen:)

Vilda är en riktig mammagris och vill gärna va i min famn eller sitta på mig
Hela tiden.
Vilda har ju aldrig vatt mammig eller blyg inför nytt folk
så jag trodde inte det skulle komma nu heller.
Hon har en liten bula i pannan för hon råkade slå huet i bordet så hon blev lite lissen
men gav henne en penna så blev hon glad, min lilla Solstråle.

Jag och Vilda sitter själva hemma hos mamma.
Ska bege oss hem sen när mamma kommer hem och ikväll blir det en lugn hemma kväll.
Har lite och fixa nu i veckan med så ska få allr gjort.

Tråkigt nog så började ju snö idag ville man ju inte direkt.
Nej nu måste ja ta vilda.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0