Måndag.

Precis kommit hem vatt i stan och fixat lite saker.
Hatar detta kalla blåsiga väder, Brrrr.
Beställde faktiskt mig en klipptid med när jag va i stan.
Tänkte först vänta till i sommar men mitt hår växer ju fan inte står helt still.
Så nu blir det minsan kort igen:)

Vilda ligger och sover midda nu.
Höll henne vaken hela vägen hem, hon hqr ju en tendens att somna
sista biten hem och sen bara sova en kvart så nu höll ja henne vaken så
hon kan sova ordentligt i sin säng.

nej nu ska lägga mig och läsa hänt extra skvaller är alltid kul:)
kram

Kommentarer
Postat av: Frida :)

jag tkr du ska klippa dig så som du hade när du o vilda va me i tidningen:D de va NAAAAJS!!! <33333

2009-02-02 @ 14:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0