Rättegång.

jag gick upp till stan nästan direkt när jag vaknade.
Visade mamma vilket hus advokaten va i hon va inte riktigt säker.
Min bror ska ju ha samma advokat som jag hade innan.
Hon är riktigt bra så det kommer nog gå bra:)

Dom fick ett datum till rättegång om ungefär 2 veckor.
Så jag ringde min snälla mormor och frågade om hon kan passa vilda när rättegången är och det gjorde hon så gärna:)
Klart ja vill va med och se vad som sägs.
Jag kommer ju aldrig glöma den kvällen när min bror ringde hem.usch.

Annars vet jag inte vad som händer idag.
Väntar på att alla grejor ja har beställt ska ta och komma.
Tagit en jävla evighet.

Nej nu blir det MYS:)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0