Helt pall.

Så då har man åkt på influensan med.
Fy fan säger jag bara.
Är man inte sjuk ofta så blir man helt off när man väll blir det.
Men mamma sov här i natt och tog Vilda för jag hade ingen ork i kroppen
och låg helt pall.

Vilda va bra hela dagen igår men sen på kvällen spydde hon med.
Men som tur är så har vi inte spytt ngt under natten.
Ringde sjukvårdsupplysningen igår och fick reda på hur man gjorde vättskersättning så
nu ska ja få i Vilda det så mkt som möjligt.
Som tur är tkr hon om det och är törstig hela tiden.

Får se nu dom 2 närmsta dagarna om hon blir bättre i magen annars får vi uppsöka läkare.
Ska utesluta alla mjölk produkter och se om hon är laktos men jag hoppas verkligen inte hon är det.

Nej nu ska ja försöka få i mig min joggy har ju inte ätit sen igår förmidda.
kram

Jag har älskat dig från första stund♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0