En riktigt fin dag:)

När klockan va nio så började vår dag.
Då blev det att cykla till abk och hämta ett papper och sen sticka och lämna
lite papper.
Upp till stan och inom clas ohlson och köpte haspar.

Sen gick vi nga rundor på stan och på hm fick vilda ny pyjamas=linne trosa 
+ 3 par trosor.
Letade efter skor med till snuttan men hittar inga fina ngn stans.
I hennes storlek så är dom så barnsliga jag vill ha lite
tuffa skor till henne.
Får väll se om jag hittar nga på nätet som jag kan beställa hem.
Vet ni ngn bra sida så tipsa gärna:)

Sen cyklade vi hem och vilda sov.
Sen blev det lunch och sen stack vi ut igen.
Upp till stan och lämnade tbx ett par byxor. 
Sen upp till dom som äger fastigheten jag bor i för idag fick jag en elräkning på 900!! kr för 1!! månad.
Helt sjukt och ändå har jag inget nytt som drar el.
Samma saker som när jag flyttade in.
Måste va kylen och frysen som har pajat för i min kyl har jag is?!

Ringt runt som en tok till allt och alla idag och imorn blir väll likadant.
Va bortom Sanna en sväng och hämtade vildas napp och napphållare.
Sen stack vi bort till E&W en sväng och fick lite fika.
Det går verkligen hem hos lillan:) hehe
Sen stack vi hem och fram till nu har vi myst, skrattat och busat och badat och spelat in en film:) men vet
inte hur man lägger upp den?
En riktigt fin dag:)
Med den jag Älskar mest♥

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0