En syskondag.

Jag hinner med, dagarna bara springer iväg.
Idag har jag och min bror haft en riktig syskondag:)
Började med att vi följde med honom till vårdcentralen för han
har fått halsfluss igen.
Han avslutade precis en pencillinkur i söndes och nu har han halsfluss igen.

Men men inte så farligt bara man inte är uppe i huet på han:P
Sen stack vi upp till stan och inhandlade lite behövligheter och hämtade
ut hans pencillin och hyrde film.

Hem och lagade mat som blev riktigt god och sen skulle vi kolla på filmen
men min dvd funkade inte så vi cyklade hem till mamma och såg den där.
 Tänk att jag och min bror kunnat hålla sams en HEL dag:) haha

Nu sover vilda som va duktigt trött och jag har njutit av en varm skön dusch med
silvershampo och hårinpackning.

KramKram;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0