(: :)

Shiit va denna dagen har gått fort.
Förmiddan gick åt till att storstäda hela lägenheten så nu är här riktigt rent.
Älskar verkligen när det är nystädat och luktar gott.
När vilda hade sovit midda så stack vi in till min granne som
skulle fixa mina naglar.

men kan ju säga att det tar sin tid med två barn rökpauser och
allt därtill.
Vi va hemma halv 9 ikväll.
Hahaha...

Blev lite pizza till kvällsmat och gott va det kan jag lova och vrålhungrig va jag.
Ja vilda med för den delen.

Imorn står en runda till Eko på schemat och sen ska vi få besök
av vildas farmor och farfar:)
Kommer bli en toppen dag känner jag på mig.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 3:an sen blir det bingen.
Kram på er;)

Gravid Sanna med Vilda på magen:)tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0