Flugor kissar:)

Hej snyggingar.
Allt bra med er?
Här är det fina fisken:P

Får väll börja med att blogga om onsdagen:)
Jag Vilda och min bror kim åkte hem till paps och skulle fira kim.
God mat massa snack och allmänt trevligt:)
jag och Vilda sov över för jag orkade inte kasa hem på bussen halv 11:P

Jag och min lillasyster:)

Me and Papi:)

Min lillasyster tyckte Vildas napp va mkt goud:)

Igår torsdes va en riktigt slapp dag kan jag lova.
Sjukt trött och ont i huet hela dagen men vi cykoade bort en sväng
till mamma och sa hej iaf.
Vilda va inte på sitt bästa humör igår heller så det vart mest jobbigt.
Men idag vaknade vi båda upp på bra humör iaf och vi
har träffat min kusin Emelie en runda i stan idag och nu sover vilda.
Så fort snuddie vaknar så ska vi sticka hem till mamma och sova där.
Va ett bra tag sen sist:P

Min skatt<3

Angelica;)


Bara så ni vet så kissar flugor.
kollade precis på en fluga här på soffan och den lämnade en fläck.
Man lär sig ngt nytt varje dag:) haha
Önskar er en fin helg.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0