Ikea:)

Får väll updatera lite från dagarna som varit.
I torsdes åkte vi till en Becka som vi skulle till Ikea med.
Åkte och kollade på ett hus, spelade kort och när Vilda somnade så badade vi i poolen:)
Riktigt roligt hade vi och det va riktigt skönt.

På Fredagen så stod Ikea på schemat så vid 11 så va vi iväg.
Blev 2 bokhyllor en tvbänk , nya tallrikar och lite annat småplock.
Riktigt nöjd med mina köp och det blev riktigt fint i mitt vardagsrum.
Jag trivs verkligen här nu.

Om ngn vecka så ska jag titta på en soffa och kanske jag får med mig lite annat
hem också.

Igår kväll kom min lillasyster också:)
Vi åt gott och frossade i godis och snacks.
Sen gick vi och la oss och jag kan säga att jag är inte van vid att ha ngn i sängen.
Men det gick bra förutom att jag vaknade nga gånger av åskan och regn ovädret.

Min syster har åkt hem och jag ska snart påbörja lite mat.
Börjar bli hungrig nu och det får bli spagetti och köttfärsås.
Snabbt och gott.

Kvällen kommer spenderas hemma och jag ska bara mys och ta det lugnt.

Vilda i en kruka på Ikea:)

Söt i pippilotter

Vilda i sin nya solstol:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Gud så söt hon e<3 jättesöt i toffsar =)

2009-07-18 @ 16:51:54
Postat av: frida

SÖTUNGE! finast i toffsar <3

2009-07-18 @ 23:41:29
URL: http://fridaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0