Inget regn:)

Än sålänge regnar det inte:)
Jag har städat undan nu på morgonen och vilda sover nu.
Så nu är det rent och luktar gott här.
Ska snart ringa min kusin och se om dom är hemma och ska i såfall
cykla dit en sväng.
Igår va en riktig innesittardag så idag vill jag ut.

Mamma och kim va här igår så jag och kim spelade
Xbox och vi vann ungefär lika många gånger så duktig är jag allt på fighting spel:)
Sen kollade vi på tv och bara tog det lugnt.

Vilda ville inte somna i sin säng så jag hade henne i famnen i soffan och då somnade hon
snabbt:)

Ska ta och vika undan den torra tvätten med.
Ha en fin dag kära läsare:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att ni var här idag snäckan! Ni är så goa! Pussa på vildis! Pusss

2009-07-19 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0