Min lilla sötnöt:)

Igår hade vi en heldag med Sanna.
Först gick vi lite på stan jag köpte biobiljetter till idag och lite vin.
Sen begav jag och vilda oss hem och sanna kom nga timmar senare för jag skulle bjuda henne
på midda.
Mamma och kim kom också hit.
Sanna skrev av receptet innan hon smakat maten men
som tur va såå tyckte hon om det:) hehe

Satta och kände sparkarne och vi försökte trycka ut han men han ville inte:(
Jag vill snusa bebis:) hihi
Min lilla tös vill ju knappt sitta i knät längre.
Va en trevlig fredag tackar jag för:)

Idag lördag så började vi med en runda på Andy´s lekland
har aldrig vatt där innan men trodde det skulle va större.
Men vilda tyckte det va kul:)
Emelie´s Isabella va ju inte fullt lika  våglig hon är en liten fegis:P

Blev bjuden på midda med idag av Emelie och Davve tackar jag för.
Ikväll är det dax för bio mami ska med och min bror ska passa vilda.
Lite smått nervös men det kommer nog gå bra för vilda älskar sin morbror.
Lite roligt alltid när man kommer hem till mamma så vilda direkt in på kim´s rum för att
se om han är där.
Min lilla sötnöt:)
Ha en fin lördag allesammans.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0