Slappedag:)

ja det har det varit men himla mysig sådan:)
Runt 1 tiden så begav vi oss mot söder hem till Sanna och Thomas:)
Men Thomas skulle till jobbet så han va inte hemma så länge.
Blev en massa tragg och tittade på deras fina lgh.

Blivit riktigt fint där nu när dom har målat.
Jag kände bebis sparka för första gången och idag fick jag va
fotograf också:)
Bilderna blev riktigt fina och jag mamma och vilda hamnade också på foto:P haha

Jag ska snart bädda ner mig i soffan med marabou och titta på filmen på
5an klockan 9.
Slänger in nga bilder från dagen:)

Sanni med sin bebismage:)

Min fina dotter♥

Ett styck mamma:) haha

Vilda med mormor:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud, vad fina bilderna blev honey <3

Tack så JÄTTE MKT för att ni kom idag & för att du är en sådan mäster fotograf ;P Pusspuss

2009-07-19 @ 20:36:55
Postat av: Elinor

ha ha jag börja läsa och trodde jag ahde missat nått stort, att de va DU som kända bebisen sparka i DIN mage. Va visst fel :p

2009-07-20 @ 09:34:47
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0