18år

Idag har vi njutit av vädret.
Jag har tillomed fått bra med färg:)
Snackade med min granne bara för en liten stund så imorn ska vi hjälpas åt
och blåsa upp vildas pool så barnen kan bada.
Ja kanske vi vuxna med:) haha

Min granne har ju en 3:a som är exakt likadan som min (denna lgh är egentligen en 3:a)
och jag blev så sur när jag va inne hos henne för jag önskar verkligen att detta va
en 3:a för då hade jag ju inte behövt flytta.

Sen i med jag vill ha en 3:a så vill jag ju inte fixa och dona en massa här till ingen
nytta lixom.
Får nog ta ett snack med hyresvärden!

Iaf imorn ska förhoppningsvis poolen upp och då ska jag bara sitta här ute och njuta.
Vill ju få en fin bränna på kroppen med.
Sen på torsda så hinner man ju inte det då det är möte och ska handlas och ska
inom arbetsförmedlingen mm.

Sen är det helg och på lörda ska min bror firas han blir ju vuxen.
18år! men han kommer alltid va den jobbiga lilla skitungen för mig:) haha
Kommer bli en fin vecka:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0