2vändor

Idag va det dax för lillans 1-års kontroll.
Nu väger hon 9780 och är 74,6 lång.
Allt såg bra ut och sprutan fick hon med.
Hon tänkte börja skrika men slutade lika fort.
Hon är så duktig och jag är så stolt.

Vatt på stan i 2 vändor idag med.
Köpte mig en ny tröja fast får sy ihop den lite vid pattarna för den va lite väll urringad.
Sen blev det liite annat plock.
Man vill ju va snygg som attan när man ska på student och fest.

Anmält min mobil stulen också.
Inte min nya utan min gamla som jag lånade ut till min bror så kommer inte låna ut sånna saker
till honom mer.
Fixat så hans kort blev spärrat med.
Tur han har en syster som hjälper honom annars hade inte mkt blivit gjort.

Nu ska jag ta min övertrötta unge som för den delen vägrar sova och gosa med henne.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0