bestämd dam.

Idag fick jag äntligen upp poolen.
Skrev nog det i förra inlägget?
Förvirrad AB!
Så badat har vi gjort och sen har vi varit ute och gått efter lunch.

Vilda hon börjar bli en riktigt bestämd dam.
Så fort hon inte får som hon vill så gnäller hon eller skriker.
Så blir det när folk ger henne det hon vill så fort hon piper.
Men nu är det slut med det för det är ju jag som får ta fajten med henne.

Mammig är hon också men det är ju mysigt.
I vissa stunder men kanske inte när man har 1 miljon saker att göra.
Mitt möte som jag trodde va imorn va idag!
Panik så måste ringa och få tag i dom j*vlarna imorn.
Städa och tvätta hade jag också behövt göra men inget man prioriterar när
det är dunder härligt väder ute.
Iaf inte jag.

Nej nu ska ja göra mig en macka och bädda ner mig i soffan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0