Början av juni

Idag tog vi och cyklade ut till Balsby.
Skönare och sitta där så man kan svalka sig i sjön än att sitta inne i stan.
Vilda badade också idag:)
Men jag kan inte påstå att vattnet va varmt.

Känns skönt och va hemma i vår lägenhet nu faktiskt.
Imorn blir det en hemmadag ska tvättas och städas här.
Känner att jag måste vila min rygg för jag har fortfarande ont
så jag har brännt mig riktigt ordentligt.

Blir till och fylla Vildas pool och svalka sigg där imorn om det blir för olidligt.
Skulle ju bli 27 grader imorn.
På freda börjar kristianstaddagarna med fatta vad tiden har gått fort.
Tkr precis det va början av juni och man fixade inför vildas kalas.

Juli månad går vi in på imorn och hoppas att vädret håller i sig.
men skulle nog behöva regna loss en dag.

Snart blir det sängen för min del helt slut är jag,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0