Då va där ÖS:)

Sikken trevlig dag jag har haft idag:)
Började med dagis och det gick jätte bra idag med:)
Hämtade snuttan vid kvart i tolv sen gick vi hem så hon fick sova midda.
När hon vaknade kvart i ett så blev det lite joggy och sen gick vi in till stan
och mötte min kusin Emelie och Alicia och Mattias.

Gick ner till tivoliparken men där va inte mkt folk så vi gick in till stan igen
och mötte min syster sen gick vi och fikade.
När vi kände oss färdiga så gick vi ner till parken igen och då va där ös.

Fullt med fulla människor som va glada och utkläda till olika saker.
Vi fick oss nga goa skratt:) haha
Nga galningar som hoppade ner i ankdammen och badade med:/

Imorn när jag har lämnat Vilda på dagis så blir det att åka och handla det
sista till kalaset och sen ska jag försöka hinna slänga i färg i mitt
hår annars får jag göra det på fredag.
Sen imorn kväll ska vi nog gå ner till parken en sväng igen och kolla på
strandhugget:)

Ikvll ska jag bara slappa trött så in i bombens och förkyld.
Känner att jag går på sista orken nu för jag har fått så dåligt med sömn nu sen
vi började inskolningen.
Hoppas också vildas förkylning går över snart för den stör också hennes sömn duktigt mkt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0