Får se det positivt.

Oooh va jag har tråkigt.
Önskar jag hade haft FETT med cash på mitt konto
så jag bara hade kunnat shoppa loss.
Har 1 MILJON saker som jag vill köpa och som jag behöver.
Längtar tills jag får ett jobb så man får en fet lön varje månad.
Oki drömma kan man men lär ju ha mer cash än nu iaf.

Vfr kan inte JAG få vinna nga miljoner?
Oooh.
Gnäll gnäll och gnäll..haha

Får se det positiva.
Har en underbar och fin dotter och en underbar familj
Friska och krya är vi med.
Men visst skulle det hjälpt med en massa miljoner:) hihi.
Känner mig grymt uttråkad men kan inte diska eller nått för jag vill verkligen inte hjälpa
mitt lilla barn.
Nej får hitta på ngt annat.
Kram

Du Är Min Stjärna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0