Från USA.

Jag känner mig som en kokt kräfta.
Brände min rygg riktigt ordentligt igår kan jag lova.
Idag skulle vi cykla till balsby men det blåste och sen hade vi lite annat
och fixa så vi hoppade det idag och tog en vilodag.

Vi va ute och gick en runda i förmiddes och efter maten ska vi ut och cykla en runda.
Man kan ju faktiskt inte bara sitta inne.
Idag kommer också min mammas moster hem från USA:)
Ska bli riktigt kul för det va 1½ år sen jag träffade henne sist och hon
har inte träffat vilda än.

Hon har skickat fina klänningar till vilda under året och nu fick jag reda på att hon
har handlat på sig ttill vilda.
Längtar tills jag får träffa henne.

Veckan kommer springa iväg och sen blir det en fullspäckad helg:)
Hoppas det blir trevligt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0