jag fick massa pussar:)

Hejhopp.
Idag har jag kännt mig hyfsat utvilad faktiskt.
Vilda vaknade bara en gång inatt.
Idag så hade det inte gått bra på dagis.
Hon hade i princip varit ledsen sen jag gick till jag hämtade henne.
Men så fort hon kom upp i min famn blev hon lugn och tyst.
Det är det tråkigaste när man lämnar dom på dagis och dom blir ledsna.
Man vill bara ta upp sitt barn och gå hem.

Som tur va så brukar hon inte bli ledsen och om hon blir det så brukar det gå över rätt fort.
Men när vi kom hem så myste vi och jag fick massa pussar:)
Det tackar man ju inte nej till när hon annars brukar va en riktig snålis med pussarna:P

Men under tiden hon va på dagis så va jag i stan och det va rätt skönt och gå själv
samtidigt som det kändes riktigt konstigt..haha.
Sen gick vi upp till stan vid halv fyra igen för jag blev lite trött och pallade inte sitta hemma.
Träffade mamma i stan så gick vi och fixade lite.
Nattningen gick bra ikväll och det va skönt.
Hoppas jag bara átt hon sover hela natten i sin säng.

Imorn är det dax för bvc och 1-års sprutan och sen ska jag fixa lite ärende.
Sen på frda är det student och allt där till..
Kommer bli en trevlig helg:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0