Jisses

Idag är vilda hemma från dagis.
Vi är diktigt förkylda båda två så nu ska vu kurera oss och blir fria
från skiten.
Jag skulle dock behöva gå upp till arbetsförmedlingen så får se hur jag gör sen.

Igår på kvällen så va vi i parken på strandhugget.
Jisses va mkt folk! var kommer alla ifrån??
Jag tyckte det va rätt bra fktiskt.
Sista stund så stog jag och vilda och dansade och hon gick fram till lite
folk och vinkade och klappade dom:) sötnöten.

Hon va vaken ända till vi kom hem vilket va halv 10 och då hade
hon ändå bara sovit midda 1! timme på hela dagen.
Å inatt fick både hon och jag en hel natts sömn.
halv nio vaknade vi och det va skönt.
Nu ska ja mysa med min pärla:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0