Klart man ska ha brillor:)

Gick bra på dagis idag med.
Men hon gnällde lite hela tiden när jag va borta.
Dom är inte dumma dom små känner på sig direkt när man ska gå.
Efter dagis så kom min bror och vi stack till netto.

Sen hem hit så lagade jag mat och sen snackade vi lite.
Vilda har en j*kla otur med att trilla.
Vet inte om jag skrev det men härom dan så trillade hon och slog sig i pannan 2
ggr på samma ställe.
Andra gången så blev det en REJÄL bula och hon skrek som aldrig för.
Vilda brukar inte skrika mer än 2 sek sen har det gått över.
Och idag sp trillade hon och slog huet på exakt samma ställe.
kan man ha mer otur???
Min lilla plutta.

Slänger in en bild på min cooling:)

Klart Man ska ha brillor:)

Finast♥

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0