Min lilla sötunge.

Full rulle HELA dan.
Lämnade vilda stack hem åt och gjorde mig i ordning sen slappade lite
innan jag stack in till stan.
Träffade en "vän" och stog och snackade en halv timme sen
fick jag rusa för att hinna med vad jag skulle.

In på guldfynd och köte dop-present till vildas kusin sen köpte jag jordgubbar
och sallade till mami sen stack jag och köpte cigg o blanevann
 tills imorn.

Sen va det dax för möte å arbetsförmedlingen.
Gick rätt fort så det va skönt.
Stack till bussen men va tvungen att växla så kom jag å att jag glömde mina cigg.
PANIK! som tur va så va det samma tjej i kassan sådet va lugnt:)
Bussen hem till mamma och pussa min lilla älskling.
Mamma fick hämta henne å dagis.

Sen har vi mest slapt och myst och vilda har lärt sig säga mormor:)
Eller nästan iaf det är det hon försöker säga.
Min lilla sötunge.

Imorn ska mamma passa vilda och jag ska på partaj.
Ska bli himla skoj faktsikt för sen är det fullt upp alla andra helger.
Ha en trevlig helg med familj, vänner och era käraste:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0