Nu är jag...

Fast vi inte har gjort allt för mkt idag så har dagen ändå gått rätt fort.
Mormor kom och hälsade på en sväng i eftermiddes och färgade
håret på mig.
Nu är jag så blond man bara kan bli.

Vi fikade lite och sen badade vilda en bra stund med.
Mamma va här en sväng nu ikväll och då passade jag på att sticka till affärn
och när jag kom hem så blev vilda glad:)
Hon hade börjat gråta när jag gick.
Sen mumsade vi i oss en ananas och snacka om att vilda gillade det:)

När mamma stack hem blev det välling och sängen för snuttan.

Imorn är det dax fär storstädning och tvättdax.
Mamma skulle ta vilda en sväng för det är INTE så lätt och städa med henne springandes
efter sig.¨
Trött är jag trots alla timmars sömn i natt och inget bra på tv är det heller:/

Hörs imorn.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0