Sommar?

Äntligen lite värme igen.
Jag har verkligen saknat solen så idag har jag och vilda varit ute hela dagen.

Midsommar va kul.
Men hädanefter kommer den firas med min dotter.
Saknade henne som en tok så ALLA år fram tills hon är 18 ska vi spendera midsommar
ihop:) haha.

Lördagen va inte nådig och jag va duktigt bakis och lovade mig själv att inte drika på ett
jävligt bra tag.
Känner verkligen att sen man fick barn har man kommit bort från allt vad sprit och fest är.
Roligare om man går ut ngn gång ibland.
Iaf på lördan  blev det pizza och film och bara slappa.

Söndan va också rätt slapp och jag och mamma o såklart vilda gick
ut på promenix och njöt av lite friskluft och sen gick hon hem och jag hem.
Men precis när vi va hemma så kom mormor cyklande och frågade om
jag ville hänga med och käka kina mat och det tackar men ju inte nej till:)

Sen gick vi till parken så vilda fick leka av sig lite och då träffade vi Daniel och Erica och lilla Ebba.
Trevligt:)
Sen gick vilda hela vägen hem nästan och jag säga att man kom fram men det va sakta men säkert.

Imorn har dom lovat lika fint väder som idag och då ska vi spendera dagen ute:)
Får nog sätta upp vildas pool med så hon kan svalka sig.
Hoppas Sommaren har kommit nu?:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0