Stranden:)

Igår så va vi för första gången på stranden detta året.
och vilda är ingen badkruka kan jag lova.
Hon tyckte det va jätte kul i vattnet men det blåste som tusan så hon frösa lite sen.
Gick bort till mina systrar och deras mamma med och sa hej.
Vilda blev bjuden på kakor och hon är inte en som är den
så hon fick väll ner 5-6 st:) haha.
Jag har ett riktigt matvrak till dotter och speciellt när det är godsaker.

Efter stranden blev det såklart glass och sen affärn och köpa välling och blöjor.
Träffade min morbror och hans fru med:)
Därefter blev det hem och packa o så sen gick vi hem till mami:)

Fixade undan lite till henne innan hon kom hem.
Sen blev det en lugn och skön kväll.

Idag har vi firat min lillebor som blir 18 på torsdag.
Det har vatt en riktigt trevlig kväll och jag är så glad för dom alla.
Sen bjöds det ju såklart på god mat och dryck:)
Vilda charmar ju alla som vanligt och är i centrum.

Imorn blir det stranden och jag hoppas verkligen inte det blåser som igår.

Igår va det 4månader som min ÄLSKADE moster lämnade oss och jag saknar henne.
Önskar hon va med oss och fick se vilda växa upp och att vilda skulle få lära känna henne.


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0