Underbar dag:)

Efter dagis så stack vi till parken och mötte min lillasyster och hennes kompis.
Vår kusin och hennes lille son va också där.
Vilda gick mest rundor och tittade p´allt och jag sprang efter
med kameran.
Va där en bra stund sen gick vi upp till stan
och gjorde inte allt för mkt.
Men hade trevligt ändå:)

Njutit av det underbart sköna vädret och hoppas verkligen det håller i sig.
Imorn är det dax för arbetsförmedlingen och sen fixa lite ärende på stan och mami
är snäll och hämtar vilda på dagis.
Fick höra idag att det va barn på dagis som har vattenkoppor så
antagligen åker väll vilda med på det.
Men bättre att hon får det nu så slipper hon det sen.

Måste säga hur stolt jag är över min underbara dotter.
Hon är så duktig och go verkligen underbar på alla sätt och vis.
Nu ska jag bjuda på lite bilder från dagen.
*Min skatt*

*min syster och vilda*

*Min fina syster*

*Vi pussas*

*min syster och hennes kompis*

*The mami*

Ha en fin kväll.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0