Urgulliga foppatofflor:)

Lite uppdatering kanske?
Lördagen bjöd på fest och det va kul.
Jag kom dock inte i riktig feststämning men så är det ibland.
Hemma va jag 4 på morronen och uppe vid halv 10.
Så det blev inte mkt sömn igår och man mådde som man förtjänade.

Men tack och lov gick dagen hyfsat snabbt och vilda vägrade sova så hon
va uppe till 20 över 10 och då gick vi och la oss.
Sovmorgon fick jag till 9 men vi låg och mös till halv 10.
Sen blev det frukost och mys och duscha och sen fixade vi oss i ordning.
Stack upp till stan och mötte min syster som passade vilda medans
jag gjorde naglar.
Thx sis♥

Sen när jag va färdig gick vi och käka och snacka om att det va gott jag va sjukt hungrig.
gick en sväng men visste inte vad vi skulle göra och ingen av oss ville hem så vi
stack hem till kusinen och hälsade på.
Trevligt trevligt.
Bussen hem och sen kom pappa och pappas fru och hämtade syrran och lite gos
med vilda hanns det också med:)
Juste vilda fick present från min syster idag.
Urgulliga foppatofflor rosa såklart och en ursöt klänning och klämmor.
Tack tack:)

Vilda somnade bumms efter en flaska välling och imorn är det dax för dagis.
Hoppas att det går bättre imorn:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0