13

jahapp då va det fredagen den 13 igen.
Det jag har råkat ut för idag är att jag slog huet i väggen och trappade på
vildas en leksak som inte va skön och ha under foten.
Idag har vi inte gjort ngt särskillt.
Busat skrattat och Vilda har sovit.
Om en stund ska snuddi in i plurret och bli ren och lukta gott:)

Ska spendera kvällen hemma ner bäddad i soffan och bara mysa:)
Ja har låst knapparna på hemtelen så vilda kör runt med den nu och säger dhaa..

Tänk efter så du inte tar saker och ting ett steg för långt.
För som dom säger, synden straffar sig själv.
Allt du gör, gör jag 1000ggr värre.
Ge dig inte in på ngt du inte kan hantera!
Live your life!

Nej nu blir det plurret för min älskade tös.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0