3 mars.

Va på stan innan och köpte byxorna till vilda som jag spanat på ett tag.
Hängslebyxor med nallepuh på så söta.
Kommer bli så snyggt med en rosa eller brun body:)
Sen hittade jag gummiband med till hennes hår
letat efter dom ett tag och nu till slut så hittade jag dom:)

Tiden bara springer i väg...
Men det är ju bra för snart är det ju sommar:) wiiie
Vilda ligger här intill mig och säger dlad dlad dlad..
Hon är så mysigt lägger man huvudet på hennes mage så tar hon och håller om ens huvud så
mysigt.

Imorn ska vi dra till Lund hoppas jag hinner inom Gina Tricot med:)
Känner jag behöver köpa ngt till mig själv med jag är
riktigt dålig på det.

Nej nu ska ja mysa med snuttan och se om hon kan sova lite.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0