Borta bra men hemma bäst?

Var är jag?
Jo fortfarande hos mami:) haha.
Men imorn ska vi hem.
Måste ju vanna mina blommor haha.
Jag är så sugen på att köpa en cykel så ja och Vilda kan cykla en massa.
Ibland är det ju rätt drygt och gå och nu när våren och sommaren kommer
kan det va skönt och cykla lite.
Mamma köpte en riktigt fin cykel här om dan för bara 800 och den ser ut som ny.
Ja en cykel får det bli så småningom:)

Vilda hon har börjat vakna runt 6 snåret på morgen men som tur är efter en flaska
välling så somnar hon om 2-3 timmar.
Men tror hon vaknar då med för hon äter inte full flaska välling på kvällen.
Hoppas magen återställer sig till rätta snart.
Och nu är det bara 1! månad kvar till Vilda ska få en kusin:)
Om dom nu får på utsatt datum men det ska bli kul och komma upp och gosa bebis:)
Kommer ju va pytteliten jämfört med Vildisen.
Men hon kommer ju alltid va min lilla bebis:) hihi

Alltid när jag ska sätta mig och skriva så har ja jätte mkt jag vill skriva om men sen när jag väll
sitter här och ska skriva så försvinner allt.
Men men så e det.
kram sålänge:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0